اسکنر سه بعدی و نکات آن
نوشته شده توسط : حجت عسکری

ارتعاش معاند اعتنا میگردد

اختلال، هنگامی به وجود میاید که به خیال و خاطر ارتقا فرصت مراحل اسکنر 3 بعدی کپی سه بعدی نقاط، شانس لرزش و جابه‌جایی زاویه‌ی رویت کرد اسکنر سه بعدی ارتقاء مییابد. فکر کنید که هر مکان از جسم بارها در طول‌های متعدد از زوایای روئت کرد متفاوتی رصد میشود. این می تواند در نظارت داده‌ها بوسیله اسکنر سه بعدی ایراد ساخت نماید. به همین خیال بسیار اصلی میباشد که از اسکنرهای سه بعدی لیزری مجال پرواز صرفا بر روی شالوده‌های اثبات با کمترین ترازو ارتعاش استعمال شود. به کارگیری از این سیرتکامل از اسکنرهای سه بعدی در موقعیت متحرک و بر روی دست بسیار سخت میباشد.
قوت و ضعف اسکنر سه بعدی لیزری مثلث‌سازی

شرایط‌یاب‌های مکانی که از طریق مثلث‌سازی به کار گیری می‌نمایند خاصیت کاملن وارونه‌ای دارا هستند. یک اسکنر سه بعدی لیزری که از طریق مثلث‌سازی برای نسخه برداری سه بعدی اجسام و دور و اطراف‌ به کارگیری می‌نماید صرفا در مسافت‌های مجاورت بضاعت و توان نسخه برداری سه بعدی اجسام را دارااست. همینطور این اسکنرها از اعتنا نسبی بالایی برخوردار میباشند. توجه یک اسکنر سه بعدی لیزری مثلث‌سازی درتوان و اندازه‌ی ده‌ها میکرومتر میباشد.
۳.۲. کونوسکوپیک هولوگرافی (Conoscopic Holography)

در یک سیستم کونوسکوپیک، نخست یک اشعه‌ی لیزر به سطح تابانده میگردد. آن گاه رفلکس به عبارتی اشعه از یک کریستال مونوسکوپیک گذر داده می‌گردد و بر روی یک CCD تابانده می‌گردد. سود حاصله یک الگوی ناکامی روشنایی(Diffraction Pattern) میباشد که می‌قدرت با بررسی فرکانس آن مسافت تا سطح جسم را به دست آورد. مزیت اساسی استعمال از Conoscopic Holography این میباشد که فقط یک مسیر اشعه برای اندازه‌گیری نیاز میباشد. بدین ترتیب از این شیوه می‌اقتدار در به حساب آوردن‌ی عمق یک شکاف ساخت گردیده بوسیله دریل بهره برد.





:: برچسب‌ها: اسکنر 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: